De Stand op Maandag van 1 juni 2026

Vanavond van 20:00 – 22:00 uur in De Stand op Maandag aandacht voor actuele verhalen uit de regio, sport en muziek. We praten over secundaire victimisatie: hernieuwd slachtofferschap. Een groep studenten werkt aan een fotoboek over dit onderwerp. Daarover spreken we met Anne den Bandt.

Ook kijken we vooruit naar donderdag 4 juni, wanneer in Ahoy een grote spinning marathon wordt gehouden in het teken van Alpe d’HuZes. Luisa Banonno uit Barendrecht doet mee en heeft daar heel persoonlijke redenen voor. In het sportuur blikken we terug op het afgelopen voetbalseizoen met René Brosky van Rijnmond Hoogvliet Sport en Kevin Koert en Ricky Bakker van vv Pernis. Verder natuurlijk de sportuitslagen, regionaal nieuws en muziek.

Presentatie: Paul Marseille, de techniek wordt verzorgd door Tijmen Visser.