De Stand op Maandag blikt terug op kampioensduel van Pernis

In De Stand op Maandag van 18 mei staat de tussen 20:00 en 22:00 uur sport uit de regio weer centraal. De uitzending blikt uitgebreid terug op het kampioensduel van Pernis. Trainer Wesley van Gils komt aan het woord over de wedstrijd, de ontknoping van het seizoen en de betekenis van het kampioenschap voor de club. Daarnaast is er aandacht voor de andere voetbalwedstrijden van het afgelopen weekend. Ook het korfbal krijgt een plek in de uitzending. De trainers van Vitesse Barendrecht en RWA blikken terug op hun wedstrijden en bespreken de stand van zaken in de competitie.

Naast sport is er ook politiek te horen in het programma. Robert van Zijl, gemeenteraadslid voor EVA in de nieuwe raad van Albrandswaard, is te gast. Wie is hij, wat drijft hem en welke plannen heeft hij voor de komende raadsperiode? Verder zijn er zoals gebruikelijk muziek, nieuws en de sportuitslagen.

De Stand op Maandag wordt gepresenteerd door Paul Marseille. De techniek is in handen van Tijmen Visser.