Anneke van Klaveren neemt afscheid als raadslid van VVD Albrandswaard

ALBRANDSWAARD – Anneke van Klaveren heeft maandagavond afscheid genomen als raadslid van VVD Albrandswaard. Zij legt haar raadswerk neer omdat zij verhuist naar Rotterdam. Daarmee komt er een einde aan haar periode als raadslid in Albrandswaard, omdat raadsleden moeten wonen in de gemeente waarvoor zij actief zijn. Tijdens de raadsvergadering werd Van Klaveren toegesproken door burgemeester Cees Pille en VVD-fractievoorzitter Van der Klooster. Beiden spraken hun waardering uit voor haar inzet, betrokkenheid en verbindende rol binnen de raad en de fractie.