Terugblik bij Steevast op Zondag

Op zondag 29 juni blikt het radioprogramma Steevast op Zondag tussen 11.00 en 13.00 uur terug op de afscheidsreceptie van burgemeester Jolande de Witte. De uitzending komt vanuit de Kasteeltuin van Rhoon, waar de burgemeester afgelopen maandag werd uitgezwaaid.

Tijdens de live-uitzending delen aanwezigen in de Kasteeltuin hun ervaringen met burgemeester De Witte. Ook De Witte zelf komt aan het woord over haar afscheid en de periode als burgemeester van Albrandswaard. De receptie was voor velen een moment om stil te staan bij haar jarenlange inzet voor de gemeente.

In het tweede uur van het programma schuiven Jeanette Verdonk en Bert Wilschut van de Coöperatie Buijtenland van Rhoon aan. Samen met de presentatoren kijken zij terug op de succesvolle locatie-uitzending vanuit boerderij “De Vlakkenburg”. Daarbij komen ook nog enkele actuele nieuwtjes aan bod. Verder bevat de uitzending het reisverslag van Wil Krauweel, waarin zij mijmert langs de oevers van de Oude Maas. Ook is er ruimte voor regionieuws, muziek en persoonlijke verhalen.

Steevast op Zondag wordt gepresenteerd door Hetty Landman en Piet Vermeulen. De techniek en muziek zijn in handen van Bas van Driel. Het programma is te beluisteren via 107.1 FM, de stream op de website van RTV Albrandswaard en de website van Omroep Stroom. De herhaling is te horen op zondagavond van 20.00 tot 22.00 uur.