Een groep enthousiaste darters uit Pernis wil in september graag meedoen aan de nieuwe competitie die dan van start gaat. Om een leuk team samen te stellen, zijn zij op zoek naar mensen die het gezellig vinden om regelmatig een pijltje te gooien. Het niveau is helemaal niet zo belangrijk – zin en plezier staan voorop.
De thuiswedstrijden worden gespeeld op vrijdagavond in Café De Herbergh in Pernis. Uitwedstrijden kunnen soms op andere dagen plaatsvinden, afhankelijk van de speellocatie van de tegenstander. Iedereen die nieuwsgierig is naar de dartsport of gewoon eens wil kijken hoe zo’n avond verloopt, is van harte welkom om een keer binnen te lopen.
Op vrijdagavond is er altijd iemand aanwezig in De Herbergh om meer te vertellen en eventueel kennis te maken. Of je nu ervaren bent of nog nooit een dartpijl hebt vastgehouden: iedereen kan meedoen.

